Verkoop aan personeel van stad Deinze

Informatek-WEB vzw en stad Deinze hebben samen een project opgezet om afgeschreven desktops van laatstgenoemde een tweede leven te geven door ze te koop aan te bieden aan het personeel.

U behoort tot de geselecteerden en hebt zodoende de kans om van 26 september 2024 tot en met 03 november 2024 een aanvraag in te dienen. Het materiaal zal geleverd worden in de maand november (datum zal via mail gecommuniceerd worden) op het stadhuis van Deinze.  Daar zal het toestel uitgeleverd worden nadat de betaling rond is (enkel cash betalingen).  De week voorafgaand zal je een mail ontvangen met alle details.  Indien je die dag zelf niet aanwezig bent, kan je altijd zorgen dan een ander personeelslid het toestel komt afhalen.

Voorwaarden

Medewerker zijn van stad Deinze, OCMW Deinze of AGB Deinze.
Elke medewerker kan meerdere toestellen aankopen.  Deze zullen goedgekeurd worden indien er minder vraag dan aanbod is.

Elk toestel (laptop/desktop) is volledig werkzaam en komt op €125/stuk.  Indien je ook een scherm wenst kan dit aangekocht worden voor €35/stuk.

Informatek geeft 1 jaar garantie op de toestellen (enkel op hardware).

Het verloop

Aanvragen kunnen gedaan worden tijdens voorgenoemde periode via deze website. De verkoop gebeurt via een loting door Informatek.

Je kan een model op de website kiezen, indien je meerdere toestellen wenst aan te schaffen, vermeld dit dan duidelijk bij de aanvraag.

Zodra al het materiaal toegekend is, krijgen de gelukkigen een e-mail met alle verdere details.

Deze verkoop is helaas niet meer geldig